loading...
دانلود برنامه - گيم - اهنگ
انجمن
براي رفتن به انجمن سايت اينجا كيليك كنيد

توجه

به دلیل خراب شدن سرور  از دانلود شدن بعضی از فایل ها معضوریم 







                                                                                                                                                                               با عرض پوزش

آخرین ارسال های انجمن
مهران وثوقی بازدید : 73 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش زنده و آرشیو جامع تلویزیونTelewebionv1.2

 

  • Telewebion Android Screenshot
  • Telewebion Android Screenshot
  • Telewebion Android Screenshot

نرم افزار فوق العاده ی تلوبیون به صورت کاملا رایگان با باز بودن تمامی شبکه های (سراسری، دیجیتال، برون مرزی، استانی) که شامل ۲۶ شبکه میباشد، هم اکنون در اختیار شما عزیزان میباشد. تلوبیون قادر هست که کانال های سیما را با بهترین کیفیت ممکن به صورت آنلاین به نمایش بگذارد. (اینترنت ۱۰۰ کیلوبایت) این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده زیبا و رابط کاربری بی نظیر جهت دسترسی هرچه سریع تر به کانال ها و بخش های مختلف میباشد. همچنین شما میتوانید ارشیو روزانه ی تمامی شبکه ها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید تا هیچ یک از برنامه های مدنظرتون را از دست ندهید. برای آشنایی با محیط کاربری و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

مشخصات:

اندازه فایل:3.1 مگابایت

پسورد فایل در صورت نیاز :downloadriver

 

دانلود فایل

مهران وثوقی بازدید : 1682 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

Player Reactor   که در این پست از سایت به معرفی آن می پردازیم همان طور که اشاره کردیم یک بازی اعتیاد آور و بسیار جذاب و مهیج برای گوشی های اندرویدی است  البته جذابیت این بازی نه در گرافیک بالا بلکه در انجامش بازی به صورت 1 تا 4 نفره ( پیشنهاد ما 2 نفر به بالا ) می باشد .

4 player

 برای انجام این بازی نیازمند داشتن سرعت عمل بالا و واکنش سریع نسبت به سوالات و مراحل می باشید . شرط برنده شدن در این بازی این است که باید به موقع و خیلی سریع از افراد دیگر به سوالاتی که پرسیده می شود پاسخ دهید . همان طور که در اسکرین شات می بینید بازی به تناسب افراد شرکت کننده صفحه گوشی اندرویدی شما را به چند قسمت مساوی تقسیم می کند و سوالات نیز برای تمام افراد یکسان است . پیشنهاد می کنیم فقط یک بار این بازی را با اعضای خانواده یا دوستان خود بازی کنید تا لذت و هیجان و استرس خاص آن مخصوصا وقتی به صورت شرط بندی بازی را انجام دهید برایتان احساس شود .

نکته بسیار مهم در مورد زبان بازی : بازی پس از اولین ورود با زبان انگلیسی است ، برای تغییر زبان بازی به منوی فارسی به منوی بازی مراجعه نمایید .

 

 

4 Player Reactor Multiplayer (3)

 

 

مشخصات بازی:

حجم فایل: 1.5 مگابایت

پسورد فایل:downloadriver

 

دانلود فایل

مهران وثوقی بازدید : 86 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود برنامه جعبه ابزار برای اندروید

| برنامه کاربردی و همه کاره  اندروید |

جعبه ابزار برنامه ایرانی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه دارای قابلیت های بسیار زیاد و کارآمد می باشد که هر یک از ما به طور حتم به یک یا چند تا از این کارایی ها نیاز داریم و بی تردید بدمان نمی آید این ابزار ها را با هم و در یک برنامه داشته باشیم . با داشتن جعبه ابزار بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود می توانید مطمئن باشید مجموعه ای از برنامه ها و کارایی های مورد نیاز را همیشه همراه خود دارید .

برنامه جعبه ابزار مملو از برنامه ها و ابزار های کارآمدی همچون قطب نما ، ماشین حساب مهندسی ، چراغ قوه ، سرعت سنجی و بسیاری ابزار های کاربردی دیگر می باشد . در واقع این نرم افزار را می توان یک چاقوی سوئیسی اندروید دانست که در عین حال قابلیت ها و ابزار های کاربردی بسیاری را دارا می باشد که با داشتن آن نیاز شما به بسیاری برنامه ها از بین می رود . اگر می خواهید برنامه چند منظوره جعبه ابزار را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید هم اکنون می توانید این برنامه را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از downloadriver.rozblog.com دریافت کنید .

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

مهران وثوقی بازدید : 33 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۱.۶ و یا بالاتر هستید .

 

پسورد فایل :downloadriver

 

 

دانلود با حجم 45 مگابایت

مهران غفارزاده بازدید : 24 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

یک اپلیکیشن پیشرفته برای گوشی های دارای سیستم عامل Android می باشد.تنها کافیست نرم افزار اندروید مورد نظر را دانلود کنید و روی گوشی خود نصب کنید تا به آسان ترین روش ممکن کامپیوتر خود را مدیریت کنید.مدیریت کامپیوتر و سرور شما از طریق بلوتوث یا وایرلس و اینترنت امکان پذیر می باشد.

 

 Unified Remote


قابل نصب به روی اندروید نسخه 2.3 به بالا




 





دانلود با لينك مستقيم با حجم 9 مگابايت

مهران غفارزاده بازدید : 34 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

برنامه ای کاربری می باشد که فایل های باقی مانده از نرم افزار ها، فایل های cache، تاریخچه نرم افزار ها، بسته های برنامه و … را از روی حافظه داخلی و خارجی گوشی شما پاک می کند.  این برنامه همچنین با از بین بردن task ها و آزاد کردن RAM برای boost کردن گوشی، عمر باتری را افزایش می دهد.

فایل های اضافه و cache ها به مرور زمان سرعت گوشی را پایین می آورد. این نرم افزار باعث بهبود سرعت و عملکرد گوشی خواهد شد.

 Clean Master

 

قابل نصب به روی اندروید نسخه 2.3 به بالا





                                                                                         

 

مهران غفارزاده بازدید : 39 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

اپلیکیشنی که جهت ذخیره سازی ، سازماندهی و دانلود فایل ها و عکس های مورد علاقه شما بر روی سرورهای آنلاین ویندوز میباشد و به شما امکان دسترسی از هر کامپیوتر ؛ مکینتاش ، IOS و دستگاه اندوریدی و در هر مکانی را از طریق اینترنت فراهم مینماید.

 

قابل نصب به روی اندروید نسخه 4.0 به بالا OneDrive


 

 

 



 

مهران غفارزاده بازدید : 24 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

  نرم افزاریست که چندین ابزار کاربردی و ضروری در آن گنجانده شده است.
soft98


ابزارهای موجود در ZDbox عبارتند از:

۱- ویجت ها
روشن بودن دائمی صفحه نمایش، بستن همه برنامه های در حال اجرا، کنترل WiFi، کنترل حالت پرواز، کنترل روشنایی صفحه نمایش، تنظیمات صدا، کنترل چرخش صفحه، کنترل بلوتوث، کنترل همگام سازی، سوییچ کردن بین ۲G و ۳G، کنترل برنامه های قفل شده، کنترل GPS، کنترل Access Point، کنترل نور فلش

۲- باتری
مانیتورینگ و نمایش اطلاعات کامل از میزان باقی مانده شارژ باتری، میزان درجه حرارت، میزان سلامت باتری، مدت زمان بکارگیری از آخرین راه اندازی، زمان مورد نیاز جهت شارژ کامل

۳- محاسبه ترافیک مصرفی
نمایش روزانه یا ماهانه ترافیک مصرفی، نمایش میزان باقی مانده ترافیک، نمایش جزئیات ترافیک مصرفی توسط هر برنامه

۴- تنظیمات خودکار طبق زمانبندی برای:
حالت سکوت، حالت پرواز، میزان صدای زنگ، میزان صدای آگاهسازی(Notification)، میزان صدای مدیا، میزان صدای هشدار

۵- قفل برنامه ها
محافظت و محدودیت دسترسی روی تمامی برنامه ها و دارا بودن دو متد رمزنگاری عددی و رسم الگو

۶- نوار آگاهسازی (Notification bar)
امکان نمایش مدت زمان باقی مانده شارژ باتری، تعداد برنامه های در حال اجرا، میزان ترافیک مصرفی، وضعیت قفل برنامه ها در نوار آگاهسازی

۷- حذف برنامه ها
نمایش مقدار فضای استفاده شده و باقی مانده حافظه داخلی و SC card، حذف آسان برنامه ها بهمراه امکان حذف تکی و یا گروهی

۸- انتقال برنامه ها به SD card
انتقال آسان برنامه ها به SD card بهمراه امکان انتقال تکی و یا گروهی (فقط در اندروید ۲٫۲ و ۲٫۳)

۹- حذف Cache

حذف آسان فایل ها Cache شده و قابلیت حذف خودکار

 

مهران غفارزاده بازدید : 21 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

اگر دوست دارید در تایپ کردن سرعتی فوق العاده داشته باشید، از GO Keyboard استفاده کنید. یک کیبورد حرفه ای مخصوص کسانی که مایلند با سرعت بیشتری نوشته های خود را تکمیل کنند. پشتیبانی از زبان های مهم دنیا از جمله فارسی از ویژگی های GO Keyboard میباشد. این نرم افزار، در اواسط نوشتن شما، کلمه مورد نظر را حدس میزند و شما با انتخاب آن، در وقت خود صرفه جویی می کنید.

صفحه کلید GO بهترین و محبوبترین صفحه کلید بر روی مارکت اندروید است!
این صفحه کلید سرعت تایپ شما را افزایش می‌دهد و وجود آن برای تمام دستگاه‌های اندرویدی لازم است!                                 GO Keyboard

ویژگی‌های اصلی GO Keyboard :

  • پیش بینی به زبان های مختلف و طرح بندی صفحه کلید
  • دارای واژه نامه های دقیق
  • موتور هوشمند برای پیش بینی
  • پشتیبانی از خروجی متن فانتزی
  • پشتیبانی از Emoji
  • پشتیبانی از تم های مختلف
  • تنظیم هوشمند پوسته و پس زمینه
  • حافظه خودکار و درست تایپ های شما
  • پشتیبانی از چند لمسی
  • پشتیبانی از وارد کردن اسلاید
  • پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان پارسی
  • و …         
  • برای استفاده از کیبورد پس از نصب به مسیر Setting > Language & Keyboard رفته و GO Keyboard را انتخاب کنید.

 

قابل نصب به روی اندروید نسخه 2.1 به بالا
مهران غفارزاده بازدید : 22 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

اپلیکیشنی که یک ابزار همه کاره امنیتی برای اندروید میباشد ، آنتی ویروس این اپلیکیشن گوشی اندرویدی شما از تروجان ها و ویروس ها ایمن نگاه میدارد و با خیال راحت میتوانید در اینترنت به وبگردی بپردازید. CM Security با سرعت بالا و بدون ایجاد کاهش سرعت ، گوشی شما را اسکن و در صورت مشکل امنیتی به شما اطلاع خواهد داد.

قسمت دیگری که در این اپلیکیشن وجود دارد حفاظت از برنامه و عکس ها و ... میباشد که توسط آن دسترسی سایر افراد را به برنامه ها و عکس های خود میتوانید محدود کنید.

CM Security



 

قابل نصب به روی اندروید نسخه 2.3 به بالا
 

 

 




 


مهران غفارزاده بازدید : 61 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Where's My Water? 2 v1.3.0 یک بازی سرگرم کننده از مجموعه بازی های شرکت بزرگ والت دیزنی است و داستان یک تمساح است که به همراه دیگر دوستان تمساح خود در زیر شهری زندگی می کند اما تمساح ما بر خلاف دیگر دوستانش ویژگی های زیادی از انسان ها را در خود دارد که یکی از آن ها پاکیزگی و حمام کردن است. اکنون شما باید آب پاکیزه و بدون هیچ آلودگی را از طریق لوله های شکسته در زیر زمبن به لوله ای که به حمام تمساح ما وصل می شود برسانید و در این راه می توانید جوایز زیادی را دریافت کنید.

Wheres My Water

 


قابل نصب به روی اندروید نسخه 2.3.3 به بالا

 




                                                                                                                                          

مهران غفارزاده بازدید : 29 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

 

جدیدترین ورژن برنامه کاربردی و محبوب Adobe Reader برای اندروید.کاربران در این برنامه فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند. ولی امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر در این نسخه بهبود پیدا کرده است.یکی از قابلیت های جالب این برنامه که نسبت به ورژن قبل بهتر شده, مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat است.

 

قابل نصب به روی اندروید نسخه 4.0.3 به بالا


 



                                                                                                                          



مهران غفارزاده بازدید : 26 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

اپلیکیشن اندرویدی جهت مدیریت و کنترب مصرف باتری در اندروید میباشد و مشکلاتی که کاربران اندرویدی که نگران نصب برنامه های مختلف و افزایش مصرف باتری هستند رو برطرف میکند ، اپلیکیشن با 3 حالت مختلفی که برای کار با گوشی اندروید در نظر گرفته باعث 70% صرفه جویی در مصرف باتری می شود.

 

 

 

DU Battery Saver

 

 

 

 

دانلود با لينك مستقيم با حجم 6 مگابايت

مهران غفارزاده بازدید : 29 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

اپلیکیشن کاربردی اندروید که توسط آن میتوانید بر روی برنامه ها، بازی ها، SMS ها، ایمیل ها، عکس ها و... رمز یا الگو قرار دهید تا جلوی دسترسی افراد دیگر را به اطلاعات شخصی خود بگیرید.

 

 Smart AppLock






قابل نصب به روی اندروید نسخه 2.3 به بالا

 







دانلود با لینک مستقیم با حجم 2 مگابایت
 


مهران غفارزاده بازدید : 27 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

یا وایبر اپلیکیشن اندرویدی گوشی ها و تبلت است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.Viber
فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

 

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:

  • بدون هزینه های پنهان
  • بدون هزینه های بین المللی
  • کاملاً رایگان و بدون آگهی
  • بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
  • بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
  • اعلام تماس ناموفق
  • کیفیت خوب صدا
. قابل نصب به روی اندروید نسخه 2.3 به بالا
                                                                                                                       
                                                                                                     
مهران غفارزاده بازدید : 43 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

اپلیکیشنی کاربردی و حرفه ای جهت مسدود سازی تماس ها ، پیامک ها متنی و تصویری و حفظ حریم خصوصی میباشد.

برخی امکانات اپلیکیشن Extreme Call Blocker :

Extreme Call Blocker

 

  • محافظت از اپلیکیشن بوسیله رمز عبور
  • تهیه بکاپ از لیست تماس ها و پیامک ها
  • پشتیبانی از 4 روش برای مسدود سازی تماس ها
  • پشتیبانی از 6 روش برای مسدود سازی پیامک های متنی
  • ساخت قسمتی برای پیامکهای خصوصی
  • تغییر رنگ چراغ LED گوشی در صورت دریافت پیام خصوصی

 



 

 

 




قابل نصب به روی اندروید نسخه 4.4 به بالا







مهران غفارزاده بازدید : 26 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

قابلیت های بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر عکس را یکجا در خود جا داده است و به یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده است. صدها فیلتر برای تصویر، قاب های بسیار متنوع، افکت های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی های این ابزار فوق العاده است. هم چنین توانایی کارتونی کردن تصاویر، مدادی کردن، به صورت عکس های

قدیمی درآوردن و… در این نرم افزار بسیار جالب وجود دارد

PicsArt

 

 



 




قابل نصب به روی آندروید نسخه 4.0.3 به بالا

 



 



مهران غفارزاده بازدید : 30 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

برنامه ای مناسب جهت مدیریت و بهینه سازی مصرف باتری گوشی های اندرویدی که بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد .

GO Battery Saver
با این نرم افزار شما می توانید همواره در هر زمان برنامه های اجرا شده بروی گوشی ، مقدار مصرف حافظه اصلی و جانبی ، مقدار مصرف باتری را مدیریت نمایید .


ویژگی های برنامه GO Battery Saver & Widget :

  • امکان حذف برنامه های اضافی در حال اجرا
  • قابلیت نمایش نموداری مصرف باطری و مقدار شارژ آن
  • قابلیت غیر فعال کردن دریافت پیامک ها و تماس های تلفنی و .. جهت کاهش مصرف باطری
  • قابلیت زمان بندی و برنامه ریزی جهت بهینه سازی مصرف باتری
  • دارای ویجت زیبا برای نمایش اطلاعات برنامه

 

 

                                                                                                                   دانلود با لينك مستقيم و حجم 6 مگابايت

 

 
مهران غفارزاده بازدید : 50 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

بهترین و محبوب ترین برنامه برای اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.

از ویژگی های Instagram :

 

  • فیلترها و افکت های رایگان
  • اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Tumblr, and Foursquare
  • امکان نمایش عکس های دوستان شما

     

  • و ....

 

قابل نصب به روی اندروید نسخه 4.0 به بالا

    

 


                                                                                    

 

درباره ما
Profile Pic
دانلود برنامه برای رایانه،اندروید ما در اینجابرنامه های سفارشی یعنی برنامه هایی که شما قادر به یافتن ان ها نیستیدمادر اینجا به اشتراک می گذاریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تماس با مدير

    براي تماس با ما با ايميل زير تماس بگيريد

    mehranghaffarzade@gmail.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 1,683
  • بازدید کلی : 18,715