loading...
دانلود برنامه - گيم - اهنگ
انجمن
براي رفتن به انجمن سايت اينجا كيليك كنيد

توجه

به دلیل خراب شدن سرور  از دانلود شدن بعضی از فایل ها معضوریم 







                                                                                                                                                                               با عرض پوزش

آخرین ارسال های انجمن
مهران وثوقی بازدید : 1682 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

Player Reactor   که در این پست از سایت به معرفی آن می پردازیم همان طور که اشاره کردیم یک بازی اعتیاد آور و بسیار جذاب و مهیج برای گوشی های اندرویدی است  البته جذابیت این بازی نه در گرافیک بالا بلکه در انجامش بازی به صورت 1 تا 4 نفره ( پیشنهاد ما 2 نفر به بالا ) می باشد .

4 player

 برای انجام این بازی نیازمند داشتن سرعت عمل بالا و واکنش سریع نسبت به سوالات و مراحل می باشید . شرط برنده شدن در این بازی این است که باید به موقع و خیلی سریع از افراد دیگر به سوالاتی که پرسیده می شود پاسخ دهید . همان طور که در اسکرین شات می بینید بازی به تناسب افراد شرکت کننده صفحه گوشی اندرویدی شما را به چند قسمت مساوی تقسیم می کند و سوالات نیز برای تمام افراد یکسان است . پیشنهاد می کنیم فقط یک بار این بازی را با اعضای خانواده یا دوستان خود بازی کنید تا لذت و هیجان و استرس خاص آن مخصوصا وقتی به صورت شرط بندی بازی را انجام دهید برایتان احساس شود .

نکته بسیار مهم در مورد زبان بازی : بازی پس از اولین ورود با زبان انگلیسی است ، برای تغییر زبان بازی به منوی فارسی به منوی بازی مراجعه نمایید .

 

 

4 Player Reactor Multiplayer (3)

 

 

مشخصات بازی:

حجم فایل: 1.5 مگابایت

پسورد فایل:downloadriver

 

دانلود فایل

مهران وثوقی بازدید : 68 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Twin Runners 2 دومین نسخه از بازی محبوب دونده های دوفلو می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. ریتم بازی بسیار آسان بوده و فقط می بایستی با لمس فحه نمایش نینجاهای خود را حرکت داده و با شیر ها به نبرد بپردازید. پیش بینی سریع حرکات دشمن و همچنین مهارت و چابکی بسیار از لوازم اصلی موفقیت در بازی می باشد. نسخه جدید بازی دارای مراحل چالش برانگیزی بوده و دارای گیم پلی سریعی نیز می باشد. هم اکنون می توانید بازی مهیج Twin Runners 2 را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.




 

 

downloadriverپسورد فایل :

 


 

 

 

دانلود نسخه ی اصلی بازی

مهران وثوقی بازدید : 80 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

بدون شک Need for Speed Most Wanted از بزرگترین بازی های ساخته شده در زمینه ریسینگ و اتوموبیل رانی می باشد که برای اندروید و حتی سیستم عامل های دیگر نیز عرضه شده است. این بازی توسط ELECTRONIC ARTS در گوگل پلی عرضه شده است که از جمله محبوب ترین و بزرگترین کمپانی های عرضه بازی های اندرویدی می باشد.

.

Need for Speed Most Wanted

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

مهران وثوقی بازدید : 73 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

     

دانلود نرم افزار ساز بندری (نی همبون) برای آندروید با لینک مستقیم

توضیحات کلی نرم افزار :

نرم افزار ساز بندری در سال ۲۰۱۴  توسط مسیج وحیدا طراحی و وارد بازار نرم افزار های جهان شد . نرم افزار ساز بندری یک اپلیکیشن بسیار جالب برای نواختن نی همبون یا همان ساز بندری برای آندروید می باشد . این اپلیکیشن دارای ریتم های بسیار زیبای بندری ، عربی ، ترکی ، لری و ده ها ریتم دیگر می باشد که میتواند بسیار زیبا و سرگرم کننده باشد . صدای زیبا و کاملا واقعی این ساز به شما آرامش داده و از آن لذت خواهید برد . همچنین امکانات فراوانی همچون امکان گذاشتن ریتم و آکورد برای پشت زمینه و نواختن نی بر روی آن در این نرم افزار گنجانده شده و به کسانی که به این نوع سبک موسیقی علاقه مند هستند به شدت پیشنهاد می شود . لازم به ذکر است ، این نرم افزار با قیمت ۳۳۰۰ تومان در کافه بازار به فروش می رسد ، اما ما با به درخواست مکرر کاربران سایت ، آن را خریداری کرده و به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته ایم . از شما درخواست می کنیم برای حمایت از این گروه برنامه نویس بار اول که نرم افزار را باز می کنید آن را از طریق کافه بازار خریداری و حمایت خود را از این گروه برنامه نویس اعلام کنید . چنانچه طراح محترم از این اقدام ناراضی باشد ، از طریق فرم تماس با ما حتما ما را در جریان بگذارد . این نرم افزار بیش از ۲٬۰۰۰ بار دانلود توسط کاربران اندرویدی در بین آنها جایگاه ویژه ای دارد. 

 

 

 

پسورد فایل :downloadriver

 

دانلود بازی

مهران وثوقی بازدید : 36 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

در بازی Real Car Parking HD شما بایستی پارک کردن را یاد بگیرید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و پارک دوبل کنار خودروی دیگر را یاد بگیرید . این بازی برای زندگی واقعی شما نیز مفید خواهد بود.  برای پارک کردن تنها یک دقیقه وقت دارید . وقت را هدر ندهید ، همین حالا بازی را بر روی گوشی خود نصب نموده و پارک کردن واقعی را یاد بگیرید . بهترین نتایج خود را در شبکه های اجتماعی به ثبت برسانید . منتظر به روز رسانی باشید . مراحل و سطوح ها به زودی به روز رسانی می شوند . در پارک کردن موفق باشید !

 

پسورد فایل :downloadriver

 

 

دانلود با حجم 36 مگابایت

 

مهران وثوقی بازدید : 33 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۱.۶ و یا بالاتر هستید .

 

پسورد فایل :downloadriver

 

 

دانلود با حجم 45 مگابایت

درباره ما
Profile Pic
دانلود برنامه برای رایانه،اندروید ما در اینجابرنامه های سفارشی یعنی برنامه هایی که شما قادر به یافتن ان ها نیستیدمادر اینجا به اشتراک می گذاریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تماس با مدير

    براي تماس با ما با ايميل زير تماس بگيريد

    mehranghaffarzade@gmail.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 1,707
  • بازدید کلی : 18,739