loading...
دانلود برنامه - گيم - اهنگ
انجمن
براي رفتن به انجمن سايت اينجا كيليك كنيد

توجه

به دلیل خراب شدن سرور  از دانلود شدن بعضی از فایل ها معضوریم 







                                                                                                                                                                               با عرض پوزش

آخرین ارسال های انجمن
مهران وثوقی بازدید : 132 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (1)

دانلود Media Player Classic Home Cinema 1.7.9 Final - مدیا پلیر کلاسیک

 

دانلود Media Player Classic Home Cinema

مدیا پلیر کلاسیک نرم افزار پخش فایل های ویدئویی و صوتی

 

Media Player Classic Home Cinema1.7.9 Final راحت ترین نرم افزار برای پخش فایل های رسانه ای می باشد. نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک بر اساس پایه و اساس پلیر و از بهترین کدک های رسانه ای ffdshow ساخته شده است, بنابراین می تواند فرمت های بسیاری از فایل صوتی و تصویری را بدون نیاز به نصب کدک های خارجی باز کند. می توانیم در اینجا به برخی از ویژگی های بارز مدیا پلیر کلاسیک اشاره کنیم که میتوان به اجرای دیسک های دی وی دی, امکان رمزگشایی فایل های با فرمت H.264, استفاده از آخرین نسل کارت گرافیک, توانایی استفاده از مانیتور دوم, پشتیبانی از انواع مختلف فایل های زیرنویس, توانایی ارتباط با QuickTime و RealVideo اشاره کرد.
نرم افزار Media Player Classic کم حجم و رابط کاربری ساده ای دارد و کار کردن با آن برای همه مقدور میباشد و همچنین از 14 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. نرم افزار به طور کامل با ویندوز های XP,Vista و 7 و 8 سازگار میباشد. همانطور هم که گفته شد بسیار کم حجم میباشد و به نوعی همانند مدیا پلیر ویندوز و به 123 معروف می باشد اما دارای ویژگی های بسیار غنی تر از آن که میتوانید به عنوان پلیر قدرتمند ویندوز خود از آن استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار Media Player Classic را با لینک مستقیم و رایگان از سایت  downloadriver دریافت کنید.

 

 دانلود در ادامه مطلب

مهران وثوقی بازدید : 74 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش زنده و آرشیو جامع تلویزیونTelewebionv1.2

 

  • Telewebion Android Screenshot
  • Telewebion Android Screenshot
  • Telewebion Android Screenshot

نرم افزار فوق العاده ی تلوبیون به صورت کاملا رایگان با باز بودن تمامی شبکه های (سراسری، دیجیتال، برون مرزی، استانی) که شامل ۲۶ شبکه میباشد، هم اکنون در اختیار شما عزیزان میباشد. تلوبیون قادر هست که کانال های سیما را با بهترین کیفیت ممکن به صورت آنلاین به نمایش بگذارد. (اینترنت ۱۰۰ کیلوبایت) این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده زیبا و رابط کاربری بی نظیر جهت دسترسی هرچه سریع تر به کانال ها و بخش های مختلف میباشد. همچنین شما میتوانید ارشیو روزانه ی تمامی شبکه ها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید تا هیچ یک از برنامه های مدنظرتون را از دست ندهید. برای آشنایی با محیط کاربری و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

مشخصات:

اندازه فایل:3.1 مگابایت

پسورد فایل در صورت نیاز :downloadriver

 

دانلود فایل

مهران وثوقی بازدید : 86 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود برنامه جعبه ابزار برای اندروید

| برنامه کاربردی و همه کاره  اندروید |

جعبه ابزار برنامه ایرانی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه دارای قابلیت های بسیار زیاد و کارآمد می باشد که هر یک از ما به طور حتم به یک یا چند تا از این کارایی ها نیاز داریم و بی تردید بدمان نمی آید این ابزار ها را با هم و در یک برنامه داشته باشیم . با داشتن جعبه ابزار بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود می توانید مطمئن باشید مجموعه ای از برنامه ها و کارایی های مورد نیاز را همیشه همراه خود دارید .

برنامه جعبه ابزار مملو از برنامه ها و ابزار های کارآمدی همچون قطب نما ، ماشین حساب مهندسی ، چراغ قوه ، سرعت سنجی و بسیاری ابزار های کاربردی دیگر می باشد . در واقع این نرم افزار را می توان یک چاقوی سوئیسی اندروید دانست که در عین حال قابلیت ها و ابزار های کاربردی بسیاری را دارا می باشد که با داشتن آن نیاز شما به بسیاری برنامه ها از بین می رود . اگر می خواهید برنامه چند منظوره جعبه ابزار را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید هم اکنون می توانید این برنامه را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از downloadriver.rozblog.com دریافت کنید .

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

مهران وثوقی بازدید : 67 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Twin Runners 2 دومین نسخه از بازی محبوب دونده های دوفلو می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. ریتم بازی بسیار آسان بوده و فقط می بایستی با لمس فحه نمایش نینجاهای خود را حرکت داده و با شیر ها به نبرد بپردازید. پیش بینی سریع حرکات دشمن و همچنین مهارت و چابکی بسیار از لوازم اصلی موفقیت در بازی می باشد. نسخه جدید بازی دارای مراحل چالش برانگیزی بوده و دارای گیم پلی سریعی نیز می باشد. هم اکنون می توانید بازی مهیج Twin Runners 2 را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.




 

 

downloadriverپسورد فایل :

 


 

 

 

دانلود نسخه ی اصلی بازی

مهران وثوقی بازدید : 79 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

بدون شک Need for Speed Most Wanted از بزرگترین بازی های ساخته شده در زمینه ریسینگ و اتوموبیل رانی می باشد که برای اندروید و حتی سیستم عامل های دیگر نیز عرضه شده است. این بازی توسط ELECTRONIC ARTS در گوگل پلی عرضه شده است که از جمله محبوب ترین و بزرگترین کمپانی های عرضه بازی های اندرویدی می باشد.

.

Need for Speed Most Wanted

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

مهران وثوقی بازدید : 72 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

     

دانلود نرم افزار ساز بندری (نی همبون) برای آندروید با لینک مستقیم

توضیحات کلی نرم افزار :

نرم افزار ساز بندری در سال ۲۰۱۴  توسط مسیج وحیدا طراحی و وارد بازار نرم افزار های جهان شد . نرم افزار ساز بندری یک اپلیکیشن بسیار جالب برای نواختن نی همبون یا همان ساز بندری برای آندروید می باشد . این اپلیکیشن دارای ریتم های بسیار زیبای بندری ، عربی ، ترکی ، لری و ده ها ریتم دیگر می باشد که میتواند بسیار زیبا و سرگرم کننده باشد . صدای زیبا و کاملا واقعی این ساز به شما آرامش داده و از آن لذت خواهید برد . همچنین امکانات فراوانی همچون امکان گذاشتن ریتم و آکورد برای پشت زمینه و نواختن نی بر روی آن در این نرم افزار گنجانده شده و به کسانی که به این نوع سبک موسیقی علاقه مند هستند به شدت پیشنهاد می شود . لازم به ذکر است ، این نرم افزار با قیمت ۳۳۰۰ تومان در کافه بازار به فروش می رسد ، اما ما با به درخواست مکرر کاربران سایت ، آن را خریداری کرده و به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته ایم . از شما درخواست می کنیم برای حمایت از این گروه برنامه نویس بار اول که نرم افزار را باز می کنید آن را از طریق کافه بازار خریداری و حمایت خود را از این گروه برنامه نویس اعلام کنید . چنانچه طراح محترم از این اقدام ناراضی باشد ، از طریق فرم تماس با ما حتما ما را در جریان بگذارد . این نرم افزار بیش از ۲٬۰۰۰ بار دانلود توسط کاربران اندرویدی در بین آنها جایگاه ویژه ای دارد. 

 

 

 

پسورد فایل :downloadriver

 

دانلود بازی

مهران وثوقی بازدید : 94 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

Mozilla Firefox آخرین نسخه از مرورگر وب محبوب فایرفاکس می باشد که اخیرا منتشر شده است.‏ این مرورگر به صورت کامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر در طول وبگردی خواهید داشت. ‏ ارایه صفحات پر بازدید توسط کاربران ، هنگام باز کردن تب جدید و دسترسی به صفحات تاریخچه ، بوکمارک و تنظیمات به صورت HomePage از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. همچنین نسخه جدید این نرم افزار از قابلیت سرچ گوگل با پشتیبانی از HTTPS، پشتیبانی از اجرای تمام صفحه در سیستم های مک Mac OS X Lion، قابلیت بارگذاری پلاگین ها تنها با یک کلیک و “نوار خارق العاده” جهت تکمیل آدرس سایت ها برخوردار است. بخش بررسی هویت سایت جهت جلوگیری از اتصال های SSL نیز در نسخه جدید بهبود یافته است. به مرور زمان بسیاری از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و همچنین قابلیت های بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و… در آن به چشم می خورد.

ویژگی های اصلی مرورگر Mozilla Firefox :
– سازگاری اغلب افزودنی ها (Add-Ons) با نسخه جدید.
– نمایان شدن دکمه Forward پس از انتخاب گزینه Back.
– پشتیبانی از مبدل سه بعدی CSS3.
– غیر فعال کردن خودکار و پیش فرض بسیاری از پلاگین های ناخواسته.

– امکان جدید جهت جلوگیری از ردیابی.
– امکان پشتیبانی از CSS های انیمیشن.
– افزایش سرعت گرافیکی.
– ارتقاء سطح امنیت در سطح اینترنت و برطرف کردن تمامی ایراد های کوچک امنیتی قبلی.
– اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر.
– سرعت بسیار بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت.
– پشتیبانی کامل از HTML5.
– مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
– استفاده ساده تر از نرم افزار
– پشتیبانی از HTML نسخه ۵
– پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
– امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
– کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
– سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
– آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
– امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
– امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
– کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
– انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
– سازگاری با نسخه های مختلف ویندو

 

 

 

مشخصات :

 

حجم فایل: 39 مگابایت

شرکت سازنده: mozilla.com

پسورد: downloadriver

 

دانلود فایل

مهران وثوقی بازدید : 97 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

KMPlayer 3.9.1.135

 

کا ام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز کامپیوتر شما می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت فیلم یا موسیقی و آهنگ را اجرا نماید.

برنامه KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت downloadriverدریافت نمایید.

 

 

 

 برخی ویژگی های اصلی نرم افزار KMPlayer:

–    پشتیبانی از فرمتهای صوتی و تصویری: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
–    در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یک فایل صوتی یا تصویری مانند : نوع فایل ، پسوند و .. . و امکان ویرایش یا کپی
–    هماهنگی و پشتیبانی از برنامه های : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
–    قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت کامل پشتیبانی از فایلهای فشرده
–    قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی
–    محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید
–    قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
–    قابلیت تعریف و تنظیم کلیدهای پخش برنامه به آسانی
–    نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد
–    امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای Winamp
–    امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول
–    پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
–    پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی
–    پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
–    امکان پخش فایلهای AAC, OGG
–    پشتبانی کامل از فایلهای فلش
–    سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز xp ، 7 و 8
و …

 

مشخصات :

فرمت : EXE

حجم : 37 مگابایت

پسورد فایل :downloadriver

 

دانلود

مهران وثوقی بازدید : 85 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 


 

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :
Fixed a bug with erroneous dialup dialog
Added a workaround for Trusteer bug when it crashes IE

 

 

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

 

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

 

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

 

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

 

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

 

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

 

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program FilesInternet Download Manager یا Program Files(x86)Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

 

 

مشخصات :

 

اندازه ی فایل :5.71 مگابایت

 

پسورد فایل :downloadriver

 

 

 

لینک دانلود

 

 

 

 

درباره ما
Profile Pic
دانلود برنامه برای رایانه،اندروید ما در اینجابرنامه های سفارشی یعنی برنامه هایی که شما قادر به یافتن ان ها نیستیدمادر اینجا به اشتراک می گذاریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تماس با مدير

    براي تماس با ما با ايميل زير تماس بگيريد

    mehranghaffarzade@gmail.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 1,694
  • بازدید کلی : 18,726